.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نشست شهردار ساری با مدیرعامل برق منطقه ای برای راه اندازی نظام پیشنهادات

نشست مشترک مدیران شهرداری و شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان برگزار شد.

به گزارش شمال نیوز ، سید علی حجازی شهردار ساری، در نشست مشترک مدیران شهرداری با مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت برق منطقه ای مازندران که به لحاظ راه اندازی نظام پیشنهادات در شهرداری انجام پذیرفت، گفت: ارتقاء و توسعه ی کمی و کیفی زندگی شهروندان ساروی از اهداف ما در راه اندازی نظام پیشنهادات خواهد بود.

شهردار مرکز مازندران ضمن تقدیر از کلیه ی مدیران و کارشناسانی که در این عرصه به فعالیت مشغولند، اظهار داشت: نظام پیشنهادات سبب اشاعه ی فرهنگ مشارکت شهروندی در اداره ی شهر خواهد بود.

وی به کسب رتبه ی برتر کشوری شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان در نظام پیشنهادات اشاره نمود و خاطر نشان ساخت: ما به کسب این رتبه توسط شرکت برق منطقه ای افتخار می کنیم.

حجازی در بخش دیگری از سخنانش به جایگاه مرکز مازندران در کشور اشاره نمود و اذعان داشت: متأسفانه ساری به عنوان مرکز مازندران مظلوم واقع شده و هیچگاه نتوانسته است تا به جایگاه واقعی خود دست یابد.

افضلی مدیرعامل شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان نیز در این نشست به سابقه ی درخشان ده ساله ی نظام پیشنهادات در این شرکت اشاره نمود و گفت: مشارکت همه ی افراد در مدیریت سازمان از اهداف بارز ما در این مدت بوده است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان همچنین با بیان اینکه 73 درصد پیشنهادات ارائه شده تا این مدت اجرایی شده است، افزود: در طول این ایام مبلغ 50 میلیارد ریال از محل اجرای این پیشنهادات عاید این شرکت گشته و یا صرفه جویی شده است.

وی در ادامه به 12351 پیشنهاد بررسی شده اشاره نمود و گفت: در طی بررسی های به عمل آمده مشخص شد، که 41 درصد پیشنهادات ارائه شده به صورت گروهی ارائه شد.

عبدالحمید فرزانه معاون شهرسازی و امور مناطق شهرداری نیز نظام مدیریتی کنونی را دو سویه دانست و اظهار داشت: اولین سود اجرای این طرح برای شهروندان خواهد بود.

فرزانه نظام پیشنهادات را امری جدید و علمی برشمرد و اذعان داشت: با مشارکت شهروندان و حمایت های شورای محترم و درایت و مدیریت شهردار محترم در طی چند سال گذشته شاهد تحولاتی چشم گیر در سطح شهر بودیم.

سید محمد کاظم نژاد مجری نظام پیشنهادات شرکت برق منطقه ای مازندران نیز در این نشست بیان داشت: از ابتدای سال گذشته تا کنون 5 هزار پیشنهاد توسط نرم افزار مربوطه دریافت و بررسی شد.

کاظم نژاد در پایان حمایت مدیران ارشد، عوامل اجرایی و دبیرخانه و سیستم های انگیزشی مناسب را از عوامل موفقیت نظام پیشنهادات در شرکت برق دانست.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.922 seconds.